Žací lišta
Systém sečení Schumacher EASY CUT II v kombinaci s planetovou převodovkou: až 1220 kmitů za minutu při nízké míře opotřebení a malou spotřebou paliva
Vodicí válce (volitelně) snižují vibrace a opotřebení
Robustní krycí plechy na senzorech a čidlech řídí polohu žací lišty i na nerovném povrchu
Vstupní šnekový dopravník s velkým průměrem a se spirálovitě uspořádanými prsty po celé šířce záběru
Žací lišta VARICROP je k dispozici v různých velikostech
Mlátící systém
Vzdálenost koše od mláticího bubnu lze nastavit jak na vstupu, tak na výstupu hmoty z mláticího bubnu, a to nezávisle na sobě pomocí dvojice elektromotorů ovládaných z kabiny prostřednictvím iMonitoru
Turboseparátor díky svému velkému průměru 590 mm a odpovídajícímu separačnímu koši zvyšuje produktivitu až o 20 %
Segmentový koš mláticího bubnu pro snadné přizpůsobení sklízecí mlátičky nejrůznějším druhům plodin
Separace, čištění a vyprazdňování
Dlouhá a otevřená vytřasadla s celkovou plochou 6,80 m2 (modely C9306) nebo 5,70 m2 (modely C9305) dokáží zpracovat úctyhodné množství slámy
Turbínový ventilátor rovnoměrně ofukuje všechny plochy a přispívá tak k dokonalému čištění
Dva šnekové dopravníky v zásobníku zrna přispívají k rychlému vyprazdňování zásobníku
Osvětlení a kamera na vyprazdňovací rouře, vhodné pro kontrolu vyprazdňování zásobníku
Motor
Motory Mercedes-Benz o objemu 7,7 l a výkonu až 396 k
Vysokotlaké vstřikování Common rail (DCR)
Emisní norma Tier 4i a systém SCR a EGR
750 l nádrž paliva a 76 l AdBlue
Kabina
Komfortní a prostorná kabina Commander Cab VI
Výborný výhled na žací lištu
Výkonná klimatizace a přenosná chladnička o objemu až 21 l
Ovládání pomocí Commander Control panelu