Samojízdný aplikátor Vredo VT5536
Vredo představuje pro sezónu 2023 samojízdný aplikátor Vredo VT5536. Nový motor Scania Stage V s točivým momentem přes 2465 nm při 1400 ot./min. poskytuje maximální výkon 550 HP. Kompaktní konstrukce v kombinaci s řízenými nápravami činí stroj velmi obratným a velmi rychlým při otáčení na souvrati. Kombinace krabího řízení a hnaných náprav zajišťuje, že stroje mohou brzy na jaře vjet na pole a díky volitelnému systému dohušťování pneumatik zajišťují minimální zhutnění půdy.
-
Unikátní CVT převodovka Vredo
-
Velmi nízká spotřeba paliva
-
Nejmenší hmotnost kol
-
Celkové odpružení
-
Nápravy a brzdy pro vysoká zatížení
-
Nosič nové generace
Charakteristika
Vysoká výkonnost je dána několika faktory. Především však použitím lehké polyesterové nádrže s objemem 22 m' a výkonného čerpadla Vogelsang s rotačními písty (na vstupu s integrovaným systémem řezání větších příměsí). Čerpadlo zvládne průtok 12 000 I/min a je určeno jak pro sání, tak výtlak kejdy do aplikátoru.
Pro aplikaci je takovýto průtok dostatečný, avšak pro sání stačit nemusí. V takovém případě je možné řízením kol obou náprav využít odstředivého čerpadla umístěného přímo na sacím rameni s prů měrem zvětšeným z osmi na deset palců. Pak se celkový sací průtok zvýší na 16 000 I/min a k naplnění nádrže postačí čas jedné a půl minuty. Protože samojízdný aplikátor potře buje velkou flexibilitu práce a plnění je čas, který lze označit jako ztrátový, je díky otočnému rameni možné nasávání z jeho levé i pravé strany
Motor
Adekvátní výkonnosti není mozne dosáhnout bez výkonného motoru. V modelu VT 5536 je použit šestiválec se zdvihovým objemem 13 l a nejvyšším točivým momentem 2465 Nm při 1400 ot/min, jehož maximální výkon dosahuje 550 k. Pro ekonomiku provozu je nezbytný systém spojeného řízení motoru a hydrostatického pojezdového ústrojí se dvěma rychlostními rozsahy. Podle toho, jakou zátěž převodové ústrojí odebírá, mění se dodávka oleje čtyři flotační pneumatiky do hydromotorů a regulují otáčky motoru. Při dopravě a nízkém zatížení je tak možná nejvyšší transportní rychlost 40 km/h v otáčkách motoru snížených na pouhých 1080 za minutu.
Kabina
Ovládání pojezdu i ostatních funkcí provádí obsluha z kabiny, která pochází ze sklizňových strojů Claas. Je prostorná, tichá a odpružená pomocí silentbloků a vzduchových měchů. Standardně je vybavena automatickou klimatizací, sedadlem Grammer Maximo Super-Comfort, multifunkčními ovládacími monitory a snadno ovladatelnou pojezdovou pákou s mnoha doplňkovými funkcemi.
Tento produkt nemá žádné soubory ke stažení