Dopravní technika

IVECO_EUROCARGO_4x2_Euro6_sklapeci_nastavba

IVECO EUROCARGO

IVECO EUROCARGO - nákladní auto nejen městem oblíbené. Spolehlivost, robustnost, komfort podpořené novým designem a nižší spotřebou dělá z EUROCARGA skvělého parťáka, který Vám pomůže ušetřit peníze.
Motor: TECTOR 5 nebo TECTOR 7, 160 – 320 k
Pohon: 4x2, 4x4
Převodovka: manuální, automatizovaná, automatická převodovka s měničem momentu
Kabina: MLC, MLL, MLL a MLD
Max. celková technická hmotnost: až 19 000 kg
 
Iveco-Stralis_X_WAY_valnik_-_HNJ

IVECO Stralis X-WAY

Stěrače stírají, ostřikovače ostřikují… A pokud vám to nestačí, tak vám přidáme nejvyšší užitečné zatížení ve své třídě. A nejen díky tomu dostane vaše podnikání nespornou konkurenční výhodu. A to vše dohromady je stavební podvozek Stralis X-WAY.
Motor: Cursor 9, 11 nebo 13 l, výkon 310 – 570 k
Pohon: 4x2, 6x2, 6x4, 8x4 nebo 8x2x6
Převodovka: automatizovaná, manuální, automatická
Max. celková technická hmotnost: až 30 000 kg
Iveco_daily_CNG

IVECO DAILY Blue power – CNG, elektro

E.T. zavolal domů a přijela Gréta s elektrickým Iveco Daily. Je to budoucnost, ale pomalu přichází. Tak se nachystejte na ekologickou budoucnost v dodávkové dopravě a je jedno jestli to bude elektro nebo CNG. Nebudete řešit opravy motorů, převodovek a výměny olejů. Už brzy!
Motor: F1C 3 l, 140 k
Pohon: 4x2
Převodovka: Manuální 6-ti stupňová, automatická 8-mi stupňová HI-MATIC
Karoserie: Furgon nebo podvozek s kabinou
Max. celková technická hmotnost: 3,3 – 7,2 t
 
Iveco_daily_furgon

IVECO DAILY furgon/dodávka

Velký, větší, IVECO DAILY FURGON. NEJVĚTŠÍ nákladový prostor ve své třídě – téměř 20 m3. Kdo má víc? Nikdo. Větší pohodlí a bezpečnost = spokojený řidič. Spokojený řidič + větší objem = větší zisk. Větší zisk = splnění vašich snů. A to je nové Iveco Daily.
Motor: F1A 2,3l a F1C 3l, 120 – 210 k
Pohon: 4x2
Převodovka: Manuální 6-ti stupňová, automatická 8-mi stupňová HI-MATIC
Karoserie: Plechová s nebo bez prosklení
Max. celková technická hmotnost: 3,3 t – 7,2 t
Iveco_S_-_WAY_tahac_navesu

IVECO S-WAY

Hezké SUV? - to známe. Ale hezký a pohodlný tahač? – to je Iveco S-WAY. U Iveca jsme na to nebyly zvyklí, ale teď se to mění. Vašim řidičům poskytneme pohodlí a Vám majitelům zvýšíme konkurenceschopnost vašeho podnikání i díky možnosti pohonu na CNG.
Motor: Cursor 9, 11 nebo 13 l, výkon 330 – 570 k
Pohon: 4x2 nebo 6x2
Převodovka: manuální nebo automatizovaná
Max. celková technická hmotnost: až 30 000 kg
IVECO_EUROCARGO_dvoucestne_vozidlo

Nástavby

Nákladní automobil není jen o podvozku a kabině. Ten pravý funkční celek tvoří až kombinace se správnou nástavbou. Nevíte si rady s volbou toho pravého výrobce, typu či konfigurace? Rádi Vám pomůžeme a dodáme komplexní řešení Vaší dopravy.
Komunální nástavby
Kontejnerové nástavby
Valníkové nástavby
Stavební sklopné nástavby
Cisternové nástavby
Speciální nástavby
Iveco_Trakker_sklapec_S1

IVECO Trakker

Není malých cílů. Nepřekonatelná překážka? Nepřekonatelný limit? Nevadí. Nový Iveco Trakker je přesně ten správný parťák pro tyto případy. Je navržen tak, aby byl provozu schopný v každém počasí a v každém terénu. A „převezete“ i konkurenci.
Motor: Cursor 8 nebo 13 l, výkon 310 – 500 k
Pohon: 4x2, 4x4, 6x4, 6x6, 8x4 nebo 8x8
Převodovka: automatizovaná nebo manuální
Kabina: krátká, dlouhá kabina a dlouhá kabina s vysokou střechou
Max. celková technická hmotnost: až 41 000 kg
 
Iveco_daily_podvozek

IVECO DAILY podvozek s kabinou/šasi

Tam kde soudruzi z NDR udělali chybu, tam seňoři z Itálie namontovaly rámový podvozek a to jako jediní na světe! Toto spolu s nejvyšší nosností ve své třídě vám dává do ruky nástroj, který bude maximalizovat váš přepravní výkon a tím pádem i vaše zisky.
Motor: F1A 2,3l a F1C 3l, 120 – 210 k
Pohon: 4x2
Převodovka: Manuální 6-ti stupňová, automatická 8-mi stupňová HI-MATIC
Karoserie: jednokabina nebo dvojkabina
Max. celková technická hmotnost: 3,3 t – 7,2 t
 
Iveco_daily_4x4

IVECO DAILY – podvozek 4x4

V terénu jsem v pohodě, jako ryba ve vodě. Iveco Daily 4x4 je plnkokrevné terénní vozidlo. S nájezdovým úhlem 38° vyjedete i na Sněžku. Jeho přednosti ocení třeba energetici, těžaři, hasiči, rybáři… a vy? Vyděláte peníze tam, kam jiní ani nedojedou.
Motor: F1C 3 l, 180 k
Pohon: 4x4
Převodovka: Manuální 6-ti stupňová, automatická 8-mi stupňová HI-MATIC
Karoserie: Furgon nebo podvozek s kabinou (i dvojkabina)
Max. celková technická hmotnost: 5,5 t nebo 7 t
Provedení: ALL Road nebo OFF Road