Motor
Úsporné motory DEUTZ TCD 4,1 a 6,1.
Emisní norma Stage V je plněna použitím technologií DPF, SCR a EGR.
Optimalizovaný systém řízení motoru přináší ještě rychlejší reakce a výrazně rozšířený rozsah konstantního točivého momentu a výkonu.
Nižší spotřeba paliva a AdBlue.
U modelů TTV ventilátor s elektronicky řízenou viskózní spojkou pro dosažení ještě vyšší efektivity.
Možnost motorové brzdy pro vyšší brzdný účinek.
Převodovka
Powershift, RCshift nebo TTV – každý si vybere, jakým způsobem budete řadit
RCshift
Plně automatické a komfortní řazení.
4 ovládací režimy.
50 ECO a 50 SUPER ECO.
Velmi jemně odstupňované převody s dostatečnými přesahy (5 skupin a 6 převodů se překrývají alespoň dvěma stupni pod zátěží).
17 převodů v hlavním pracovním rozsahu.
Pneumatiky R42 zvyšují tažnou sílu a jízdní komfort.
TTV
Čtyři rychlostní rozsahy se 100% mechanickým přenosem síly.
Min. 60% mechanická účinnost.
Vysoký komfort při zachování maximální efektivity.
Rychlost od 0 do 60 km/h.
Hydraulický systém
Široká možnost výbavy.
Mechanické nebo elektrohydraulické hydraulické okruhy.
Všechny elektrohydraulické okruhy je možné ovládat proporcionálně.
Přední TBZ s polohovou regulací.
Čerpadla hydrauliky s výkonem až 160 l/min.
Kabina
Oddělená kabina od kapoty výrazně snižuje hluk, vibrace i tepelné záření přicházející od motoru.
Výborný výhled kolem celého traktoru díky velké ploše prosklené kabiny.
Široké možnosti konfigurace.